keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Ensimmäinen postaus


Hei.

Minä olen Oiva, nimestäni huolimatta olen nainen. Vaikka olen feministi, pyörii elämäni kolmen miehen ympärillä, joista yksi on hitusen vaja kolmekymppinen, yksi taaperoikäinen ja pahnanpohjimmaisena vauveli. Nää miehet on kaikki aika ihania, tosin jokainen sitä omalla tavallaan. Vanhin on viisas ja provoileva, keskimmäinen on rauhallinen ja touhukas ja nuorin on oikeastaan lähinnä äänekäs. Lempilaulunsa on oodi leikkikaarelle. Äitikin siitä tykkää.

Itse olen hajamielinen, herkuttelija, himosiivoaja, joskus liian empaattinen, joskus liian kylmä. En ikinä tajua vitsejä, paitsi tietysti omani. Tosin nekin usein unohtuu kesken vitsin kerronnan. En ole lastenvaatefriikki, en ole himosisustaja, en osaa leipoa kauniita kakkuja, mut olen silti ihan hyvä tyyppi. Tykkään hyvästä ruuasta, mutta olen laiska sitä tekemään. Tykkään myös kangaskukista, vihaan liekkokukkien heittämistä roskiin. Olen asunut koko ikäni pääkaupungissa, enkä silti osaa vieläkään liikkua täällä sporalla.

Tällä hetkellä olen kotiäitinä. On tämä kovasti leppoisampaa kuin työelämä, en siis kaipaa töihin vielä. Tosin eipä mulla ole työpaikkaakaan, minne palata. Täytynee harkita lisäopintoja vielä.
Kahden pienokaisen kotiäitiä elo rajoittuu pyhään kolmioon:


ulkoiluun



syömiseen




 ja uniin.







Ensimmäisessä ollaan joskus laiskoja, tokasta huolehditaan aina ja kolmatta mun lapset arvostaa vähän vaihtelevasti!



5 kommenttia: